^_^

^_^

Followers

Sabtu, 11 Januari 2014

LEMBARAN BARU

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ini merupakan blog baru saya sempena penghijrahan diri yang saya lakukan secara perlahan-lahan, sedikit demi sedikit. Membuang entri-entri lama yang tidak berfaedah tersenarai dalam list penghijrahan saya. Senang cerita saya delete whole blog. Senang memudahkan kerja. InsyaAllah dalam blog baru ni mungkin saya tak banyak cerita pasal kisah hidup saya, sebaliknya lebih kepada informasi-informasi yang lebih bermanfaat kepada semua orang. Blog ni pun masih lagi dalam proses renovate. Makan masa juga nak renovate. hehe :)

Kalau ada apa-apa soalan yang ingin ditanya boleh tinggalkan soalan kat komen. InsyaAllah kalau saya boleh jawab, saya akan jawab. Kalau tak boleh, mungkin saya rujuk kepada yang lebih pakar.hehehe. Nanti saya usaha letak shoutbox kat blog ni okey? ..

Yana~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan